In association with One Life Cover - Free Life Insurance Quote Online

Sunday 24 October 2010

Steven Slater – Hero…Seriously?

Steven Slater – Hero…Poważnie? -LifeInsure pomysły, porady i wiadomości dotyczące ubezpieczeń i zastosowań życia ubezpieczenia 13 sierpnia, 2010Steven Slater – Hero…Poważnie?

  Steven Slater, Jet Blue opiekun lotu, który niedawno miał rozwijanego pochodzącą z topnienia lodu na pokładzie lotu jest przy touted jako "bohatera w workingman" przez wiele blogerów i mediów tradycyjnych rynków zbytu.Istnieje nawet stronę Facebook dla swoich kibiców.

  Pozwól mi uzyskać to proste – był rude do pasażera (kilka, zgodnie z kontami Meksyk), Przeklęta jej poza na samolot domofon, stole kilka piw (nie osoba zapłacić za ich) i violated bezpieczeństwa FAA wykonawcze aktywując slajdu wyjść i opuścił płaszczyzny, podczas gdy znajdował się na pasie startowym. 

  Musi istnieć ładny się bohaterem.Jestem pośrednik ubezpieczenia na życie.  Jestem daleko od rozważane bohatera.  Moje zawodu dokonano zabawy z w filmach i TV pokazuje, przyjaciół i znajomych urzędnika nie zwraca rozmów telefonicznych, gdy wywoływany do omówienia, które dreaded ubezpieczenia na życie i mogę można włączyć którejkolwiek tętniącej życiem w somber Afera odpowiadając na pytanie stwarzane przez jeden z Gości, "to, co robisz dla życia?" 

  Steven Slater stał się przez noc bohatera z jego zachowanie boorish, nieodpowiedzialnego.Mogę mieć zostały sprzedaży ubezpieczeń przez ponad 20 lat.  Jestem rodzaju i uprzejmy dla wszystkich tych opinii publicznej I zajmują, nawet tych kilku, którzy byli rude do mnie.  Co ważniejsze I dostarczyły zabezpieczenia finansowego, do tysięcy rodzin i finansowych zwolnienia tych rodzin, którzy otrzymywali świadczenia ubezpieczeń wraz ze śmiercią ich bliskich MŚP.Nadal nie jestem bohatera.

Jednakże Myślę, że mogę mieć coś z tej działalności Steven Slater rozpoznane.Następnym razem ktoś gwałtownie przeprowadza dala ode mnie na stronę po I odpowiedzi na swoje pytanie, "co robisz dla życia," może po prostu chwyć piwo, curse spośród wszystkich Gości i leap okno (pod warunkiem, że jesteśmy na parterze).Może następnie, I będzie można wywołać bohatera.

No comments:

Post a Comment